<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d88644137678078798\x26blogName\x3d%CE%B3%CF%81%CE%AC%CE%BC%CE%BC%CE%B1+%CF%83%CE%B5+%CF%87%CE%B1%CF%81%CF%84%CE%AF\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://allilografia.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3del\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://allilografia.blogspot.com/\x26vt\x3d-4503636247666117187', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

γράμμα σε χαρτί

"Στην τσέπη του παλτού σου παλιό σουσάμι, φλούδα φυστικιών και το τσαλακωμένο γράμμα μου." - Γιάννης Βαρβέρης
 

o Στρατής Μυριβήλης προς Γιώργο Κοτζιούλα


Εν Μυτιλήνη τη 22.8.31

Βρε Γιώργο

Τρελλάθηκες; Τι αλογόμυγα ευθυμίας σέπιασε την ώρα πούγραφες το γράμμα σου, για να ξεχειλήσουν τα καλαμπούρια σου ως το φάκελλο; Σε καλό σου παιδί μου! Απ' το γράμμα σου κατάλαβα πως δεν είνε υπερβολές αυτά που γράφουνε ταθηνέικα φύλλα για τις ζέστες που σας σφίξανε αυτού πέρα μεταξύ Ακροπόλεως και Λυκαβηττού. Τι έπαθε +...+ Γράψε μου γιατί δεν ξαίρω. Γράψε μου και ότι άλλο νέο, κουτσομπολιά έχεις.
Τέτοια λοιπόν με τον Μάριον Ρουφιάνον; Κυρίως με λύπησε σαυτή την υπόθεση τανακάτωμα μιας κυρίας που με συνδέει μαζύ της πολύς σεβασμός και ευγνωμοσύνη. Δεν ήθελα να συρθεί τονομά της απ' αυτά τα παλιοτόμαρα.
Στον "Πυρσό" έχουν δίκιο. Είμαι αδικαιολόγητος με την τεμπελιά μου. Κρατώ τα δοκίμια αδιόρθωτα και ...κολυμπώ. Είμαι πολύ στενοχωρημένος κι έχω μήνες να γράψω σε κανέναν. Κοντά στάλλα ο περιοδεύων μου εισπράχτορας Κονδύλης μας καταχράστηκε 15.000 δρ. κ' έφερε τον Ταχυδρόμο σε μια πολύ κρίσιμη θέση.
Ευχαριστήθηκα πολύ που άρχισες να δέχεσαι καλόκαρδα τη ζωή, τον ήλιο και προπάντων τη θάλασσα. Όπως εγώ της πέφτω μες στην αγκαλιά περισσότερο ως εραστής παρά ως αθλητής.
Ο Κίμωνας μένει στην Πέτρα. Πήγα τον είδα και ...κολύμπησα στην αμμουδιά του. Αυτός δεν κολυμπάει, ο δάσκαλος. Το φθινόπωρο ίσως έρθω, αν ...εν τω μεταξύ τελειώσει το βιβλίο μου.
Ωραία τα κατάφερες με τις διορθώσεις του Νουμά που τις περιέθαλψες μέρες. Επίσης ο Ναπολ. Λαπαθιώτης δεν πήρε λέει ακόμα το βιβλίο του Κόντου. Είσαι φρίκη.

Σε φιλώ
Στρατής


Από το βιβλίο Αγαπητέ Κοτζιούλα, εκδ. Οδυσσέας, 1994. Πρόλογος: Γιάννης Παπακώστας και Επιμέλεια: Νάση Μπαλτά.

(φωτ: cmkon.org)

Ετικέτες

« Home | Next »

» Δημοσίευση σχολίου