<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d88644137678078798\x26blogName\x3d%CE%B3%CF%81%CE%AC%CE%BC%CE%BC%CE%B1+%CF%83%CE%B5+%CF%87%CE%B1%CF%81%CF%84%CE%AF\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://allilografia.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3del\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://allilografia.blogspot.com/\x26vt\x3d-4503636247666117187', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

γράμμα σε χαρτί

"Στην τσέπη του παλτού σου παλιό σουσάμι, φλούδα φυστικιών και το τσαλακωμένο γράμμα μου." - Γιάννης Βαρβέρης
 

H Νίνα Κοστέρινα στην μητέρα της


8 Δεκεμβρίου
Αγαπημένη μου μανούλα.

Πολύ καιρό δεν σου έγραψα, μα η αλήθεια είναι πως δε στάθηκε δυνατό. Μόλις γύρισα από τις επιχειρήσεις και τώρα ξεκουράζομαι. Γρήγορα θα ξαναφύγω. Θα 'θελα να μ' έβλεπες πώς με ντύσανε. Ζεστά εσώρουχα, κετσεδένιες μπότες, άμπέχωνο με βάτα, χοντρά γάντια... Με αλλά λόγια φόβος για ξεπάγιασμα δεν υπάρχει. Εκεί που μένω είναι ένα σωρό νεολαία. Είμαστε πολλοί. Στο σπίτι έχω να πάω από τις 16 Νοεμβρίου. Από τη διανυχτέρευση στο δάσος, πάνω στο χιόνι, πόνεσε ο λαιμός μου, μα τώρα είμαι κιόλας καλά. Μου γράφετε πολύ σπάνια. Μόλις γύρισα από την αποστολή έτρεξα να δω αν είχα γράμμα — μα τίποτα. Πολύ στενοχωρήθηκα, μανούλα. Γράφε μου συχνότερα και δώσε σ' όλους τη διεύθυνσή μου. Μη μου στενοχωριέσαι μανούλα, για την ώρα όλα πάνε καλά. Φίλησε πολύ - πολύ εκ μέρους μου τη Βέροτσκα καί τη Λιόλια. Φιλώ μια - μια τις κατσουφιασμένες ρυτίδες σου,

Νίνα


Από τo βιβλίο Νίνα Κοστέρινα, Ημερολόγιο 1936-41
εκδ. Θεμέλιο, 1978
Μετάφραση: Άλκη Ζέη


(γραμματόσημο: commons.wikimedia.org)

Ακόμα:
Νίνα Κοστέρινα, στα Αυτοβιογραφικά

Ετικέτες

« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

» Δημοσίευση σχολίου