<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d88644137678078798\x26blogName\x3d%CE%B3%CF%81%CE%AC%CE%BC%CE%BC%CE%B1+%CF%83%CE%B5+%CF%87%CE%B1%CF%81%CF%84%CE%AF\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://allilografia.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3del\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://allilografia.blogspot.com/\x26vt\x3d-4503636247666117187', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

γράμμα σε χαρτί

"Στην τσέπη του παλτού σου παλιό σουσάμι, φλούδα φυστικιών και το τσαλακωμένο γράμμα μου." - Γιάννης Βαρβέρης
 

Αντώνης Ζαχαρόπουλος: Γράμμα στον Άλμπερτ Σβάιτσερ

Άλμπερτ, αδερφέ μου,
τίποτα δεν σου λέει τ' όνομά μου,
ούτε σ' άλλον κανέναν λέει τίποτα'
μην προσπαθείς, λοιπόν, να θυμηθείς.
Δεν με γνωρίζεις.
Κ' ίσως αυτό το γράμμα,
στη γλώσσα μου γραμμένο,
δεν θα μπορείς να το διαβάσεις'
εγώ όμως θέλω να σου πω,
πως αγαπάω μια κοπέλα, Άλμπερτ,
κι έχω να γράψω στίχους για τον έρωτα,
μα δεν μπορώ μ' αυτόν το φόβο
που έρχεται με τον άνεμο
απ' την Ανατολή κι από τη Δύση,
μ' αυτόν το φόβο
που κρέμεται στα ουράνια.

Γι' αυτό σου γράφω, Άλμπερτ
Εγώ δεν είμαι τίποτα'
όσο και να φωνάξω
κανένας δεν θ' ακούσει.
Μίλησε εσύ για μένα
και πες τους να σκεφτούνε,
πριν ρίξουνε τη βόμβα τους,
πως είναι κάποιος στην Ελλάδα
που αγαπάει μια κοπέλα
κι έχει να γράψει στίχους για τον έρωτα'
μίλησε εσύ για μένα
και πες τους να σκεφτούνε,
πως θα δημιουργήσουν έναν κόσμο
δίχως στίχους.
Πες «δίχως στίχους», Άλμπερτ.
Μπορεί να καταλάβουν.


Από την Νέα Εστία, τχ. 645
15 Μαΐου 1954
(αρχείο ΕΚΕΒΙ)



Link:
- o Aντώνης Ζαχαρόπουλος στον προσωπικό δικτυακό τόπο του Βασίλη Συμεωνίδη

Ετικέτες

« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

» Δημοσίευση σχολίου